De huurdersvereniging Geertruidenberg is een aanspreekpunt voor huurders vanThuisvester.nl in degemeente Geertruidenberg.

Vergaderingen

Uitnodiging ledenvergadering 12 september 2024

Hierbij nodigen wij u (alle Huurders in de Gemeente Geertruidenberg) uit voor een algemene ledenvergadering

op donderdag 12 september a.s. in de recreatieruimte van de St. Geertrudisstaete aan de Venestraat 20, 4931 BP in Geertruidenberg.

De vergadering vangt aan om 20.00 uur. De zaal is open vanaf 19.30 uur met ontvangst van koffie of thee en iets lekkers.

download de hele uitnodiging in PDF voor de details

Notulen Algemene Ledenvergadering van 12 september 2023

Hieronder kunt u de notulen van de algemene ledenvergadering downloaden in een PDF bestand. De algemene ledenvergadering werd gehouden in Zalencentrum Boelaars. Aanwezig waren het bestuur van de HVG en Thuisvester vertegenwoordigd door Sicco Botman.

Download de notulen van de algemene ledenvergadering van 12 september 2023

Notulen

Hieronder kunt u de notulen van eerdere vergaderingen downloaden als een PDF bestand:

Notulen van de vergadering op 20 september 2022